سوالات متداول

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد خدمات سامانه میتوانید از قسمت زیر سوالات متداول را بررسی کنید و در صورت عدم وجود جواب مورد نظر شما میتوانید ار بخش تماس با ما اقدام کنید

سوالات نمایندگی

تفاوت پنل کاربری و نمایندگی چیست؟

در پنل کاربری شما فقط میتوانید پیامک ارسال نمائید ، اما در پنل نمایندگی شما در کنار ارسال پیامک میتوانید زیر مجموعه گیری کرده و کسب درآمد نیز داشته باشید

آیا میتوانم برای کاربران خودم تعرفه و بسته بسازم؟

بله شما به تعداد نامحدود میتوانید بسته و برای کاربران تعرفه ایجاد نمائید.

آیا میتوانم پنل نمایندگی هم برای کاربران فعال کنم؟

بله شما میتوانید در کنار ارائه پنل کاربری ، پنل نمایندگی نیز برای کاربران خود واگذار نمائید.

برای شارژ کاربرانم حتما باید درگاه بانکی داشته باشم؟

خیر … در صورتی که درگاه بانکی نیز نداشته باشید ، کاربران شما میتوانند از درگاه عمومی شارژ خود را انجام دهند .سود حاصل از شارژ کاربر نیز بصورت اعتبار به پنل شما واریز میشود.

اگر در پنل من اعتبار نباشد ، کاربران من میتوانند شارژ خرید نمایند؟

بله ، در صورتی که اعتبار شما صفر نیز باشد کاربران شما از درگاه عمومی میتوانند شارژ خود را انجام دهند.

مدارک کاربران را من باید تائید کنم؟

خیر … مدارک کاربران از سمت ما در اسرع وقت بررسی و تائید میگردد.

پیام های کاربران را چه کسی تائید میکند؟

پیام های کاربران نیز بصورت سیستمی و بصورت دستی از سمت ما بررسی و تائید میگردد.

آیا کاربران من میتوانند از لینک من ثبت نام کنند؟

بله شما میتوانید به پنل خود دامنه ای شبیه به ippanel.net و یا هر دامنه دیگر متصل کنید تا کاربران شما از آن دامنه ثبت نام کرده و یا به پنل خود لاگین نمایند.

آیا کاربران متوجه میشوند که من از شما نمایندگی دارم؟

خیر ، این سامانه بگونه ای طراحی شده است که کاربران شما متوجه نخواهند شد که شما از ما نمایندگی دارید ، لوگو و برند شما نیز برای کاربران قابل نمایش خواهد بود.

سوالات کاربری

پنل پیامک چیست؟

پنل پیامک نرم افزاریست تحت وب که شما توسط آن میتوانید بدون نیاز به گوشی و سیم کارت به صورت تکی یا انبوه پیامک ارسال کنید.

پنل ثبت نام کردم اما شماره ای برای ارسال وجود ندارد

برای فعالسازی شماره های عمومی و پنل میبایست از بخش ارسال مدارک ، تصویر کارت ملی خود را ارسال فرمائید.بعد از تائید مدارک خطوط فعال میگردد.

من تصویر کارت ملی خودم را ارسال کردم اما رد شده است چرا؟

در صورتی ارسال مدارک به موارد زیر دقت داشته باشید.

۱- اطلاعات هویتی کاربر تکمیل باشد.

۲- تصویر ارسالی واضح باشد

۳- اطلاعات ثبت نام شده کاربر با اطلاعات کارت ملی برابر باشد.

آیا میتوانم از طریق کارت بانکی خودم پنل خودم را شارژ کنم؟

بله شما با کارت های بانکی (عضو شتاب) میتوانید پنل خود را از طریق درگاه بانکی در هر ساعت از شبانه روز شارژ نمائید .

خط اختصاصی برای دریافت پیامک از کدام بخش خرید کنم؟

شما میتوانید از بخش عملیات حساب > خرید شماره ، از اپراتور دلخواه خط اختصاصی خرید نمائید.در این سامانه شما میتوانید از تمامی اپراتور های ۱۰۰۰ – ۲۰۰۰ – ۳۰۰۰ – ۵۰۰۰ – ۲۱ خط خرید نمائید.

ایا میتوانم از پنل شما به شهر خودم پیامک تبلیغاتی بفرستم؟

بله … بانک تمامی استان ها و شهر های کشور در سامانه وجود دارد و تمامی کاربران میتوانند به شهر های دلخواه پیامک ارسال کنند.

من پیامک ارسال کردم از کجا بدونم رسیده یا نرسیده؟

شما از بخش گزارشات ارسال میتوانید ، وضعیت پیام های خود را مشاهده نمائید.

در بخش گزارش ارسال بلک لیست چیست؟

شماره های بلک لیست شماره هایی هستند که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را غیر فعال کرده اند . به این شماره ها از طریق خطوط تبلیغاتی نمیتوان پیامک ارسال کرد.به همین دلیل باید از خطوط خدماتی و یا خط سیم کارت استفاده نمائید.

خط خدماتی چیست؟

توسط خط خدماتی شما این امکان را دارید که پیام های “اطلاع رسانی” خود را به شماره های بلک لیست ارسال کنید.همچنین از طریق خط سیم کارت نیز میتوانید “هر نوع ” پیام حتی تبلیغاتی خود را به بلک لیست ارسال کنید.